2003

گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه اعلام کرد، افزایش فروش خودروهای برند پژو در ایران و ادامه ترمیم بازار خودروی اروپا موجب شد تا این شرکت بهترین عملکرد سالانه خود از سال ۲۰۱۰ تاکنون را به ثبت برساند.

 به گزارش نوشهرآنلاین،گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه اعلام کرد، افزایش فروش خودروهای برند پژو در ایران و ادامه ترمیم بازار خودروی اروپا موجب شده تا میزان تحویل جهانی خودروهای این شرکت در سال گذشته میلادی 5.8 درصد افزایش پیدا کند.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، حجم فروش جهانی خودروهای پژو سیتروئن نسبت به 2.972 میلیون دستگاه در سال 2015، افزایش یافته و به 3.146 میلیون دستگاه رسیده است.

رشد فروش خودروهای پژو سیتروئن در سال 2016 موجب شده تا این شرکت بهترین عملکرد سالانه خود از سال 2010 تاکنون را به ثبت برساند و برای اولین بار از سال 2011، از مرز فروش 3 میلیون دستگاه عبور کرده است.

میزان فروش خودروهای پژو سیتروئن در اروپا 3.56 درصد و در خاورمیانه و شمال آفریقا 112.8 درصد رشد داشته که ناشی از لغو تحریم‌های ایران و افزایش فروش در این کشور بوده است.

میزان فروش خودروهای شرکت پژو در چین و جنوب شرق آسیا 15.98 درصد و در منطقه اوراسیا که روسیه را نیز در بر می‌گیرد، 12.58 درصد کاهش یافته است.

اخبار مرتبط با این خبر

لینک کوتاه خبر:

نظرات مردمی

ارسال نظر

جدیدترین خبرها

آپــارات

یادداشت ویژه

انتخابات شوراها در نوشهر چه گذشت؟

تبلیغات ناعادلانه و رأی‌های ناپاک شهر نوشهر

در این انتخابات این دوره شورای شهر در نوشهر، با خرید آرا، زنگ خطر جدی برای دوره بعد به صدا در آمد تا جایی که معدود ‏کاندیداها اعتراف کردند که ای کاش جای ناهار و شام‌دهی، هزینه خرید آرا می‌کردیم‌. ‏



یادداشت/

شهروند دانا

شهروند دانا می‌داند که چگونه باید تصمیم بگیرد و در چه جهتی عمل کند. با این توصیف وقت انتخابات که فرا می‌رسد نه به «احزاب»‌، نه «گروه‌ها» و نه حتی به «چلوکباب» رأی می‌دهد! که رأی او رأی به فکر و برنامه است.



هیئت های نوشهر

بازی های بومی و محلی نوشهر