2003

مسافران پرواز ساری ـ بغداد با تاخیر بیش از 3 ساعته پرواز مواجه شدند و در طول این مدت هم فردی پاسخگوی آنها نبوده است.

به گزارش نوشهر آنلاین، تاخیر طولانی مدت پرواز شب گذشته ساری به بغداد باعث شد که مسافران نسبت به این وضعیت و جلوگیری از ادامه‌دار شدن آن خواستار پیگیری رسانه‌ای شوند.

پروازی که قرار بود مسافران مازندرانی را از فرودگاه ساری به عراق منتقل کند مربوط به خطوط پروازی هواپیمایی آتا به شماره پرواز 36639 بود.

با توجه به اینکه مسافران این پرواز افراد مسن بودند، تاخیر در این پروازها باعث بروز مشکلات جسمی می‌شود، از طرفی متولیان پروازی پس از تاخیرها پاسخگو مردم نیستند.

نماینده مدیر شرکت هواپیمایی در این گونه موارد به جای پاسخگویی حتی از ارائه خدمات اولیه به مسافران خودداری می‌کند.

یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار فارس گفت: پس از تاخیر طولانی مدت سه ساعته توسط این شرکت هواپیمایی با پیگیری مسؤولان کاروان تنها یک کیک و ساندیس در اختیار مسافران برای وعده شام در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، در آماری که توسط سازمان هواپیمایی کشور از تاخیرهای پروازی در فرودگاه مهرآباد در خردادماه منتشر شد،شرکت هواپیمایی آتا در 48 درصد پروازها تاخیر داشته  است.

اخبار مرتبط با این خبر

لینک کوتاه خبر:

نظرات مردمی

ارسال نظر

جدیدترین خبرها

آپــارات

یادداشت ویژه

هیئت های نوشهر

بازی های بومی و محلی نوشهر